loading...
ترفندستان
..: ALI ::.. بازدید : 4 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

سلام بر همه دوستان عزيزم:

اميدوارم که خوب و سلامت باشيد..خيلی خوشحالم که دوباره به جمع شما برگشتم. اونای که قبلا به وبلاگ من سر ميزدن برا مدت نسبتا طولانی وبلاگ منو بدون آپديت ميديدن که من همينجا از همه اونا معذرت خواهی ميکنم چون من در اين مدت به دلايلی نتونستم به شماها سر بزنم و هم وبلاگ خودم رو آپديت کنم ولی الان اومدم..... بازم ميگم که خيلی خوشحالم که دوباره ميتونم در جمع شما باشم و اطلاعاتی رو در اختيار شماها بزارم و از مطالب زيبا و پربار شما هم استفاده کنم..با آرزوی موفقيت برای همه شما عزيزان...دوست کوچک شما علي

حتما براﯼ شما هم پيش آومده كه هنگام بروز مشكل ناگهان صفحه اﯼ باز ميشه و از شما ميخواد مشكل را براﯼ ماكروسافت ارسال كنيد ( مثلا در ويندوز XP). شايد اين صفحه براي خيلي ها ناخوشايند باشه. براي حذف آن كافي روﯼ آيكون My Computer در دسكتاپ كليك راست كرده و بعد Properties را انتخاب كنيد. بعد وارد زبانه Advanced شده و در اين قسمت روي دكمه ErrorReporting كليك ميكنيم. بعد در صفحه باز شده گزينه Disable Error Reportingرا انتخاب و بعد OK را ميزنيم.

و یه روش دیگه :

 

براي اين روش مراحل زير را دنبال كنيد :
1- در منوي
Start برنامه Run را اجرا كنيد.
2-
msconfig را تايپ كرده و OK را كليك كنيد.
3- به برگه
Services برويد.
4-
Error Reporting Service رو پيدا كرده و تيك كناري آن را برداريد و OK را كليك كنيد.

بار ديگر كه كامپيوترتان را
Restart كرديد ديگر اين سرويس غير فعال است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 188